Tystnaden...

... är lite jobbig.

Jag satte ju en lapp med mitt telefonnummer på bilen som jag råkade stöta till i fredags... å jag har inte hört någonting än... vill ju gärna få denna saken ut världen... och det hade känts skönt med ett snack.

Jaja jag har gjort vad jag kunnat och får ta det när det kommer... nu är vi iallafall på väg till skolan där vi är lärare... sista lektionen... lite sorgligt för det är ju sååååå skoj att komma dit... förhoppningsvis så kommer jag att springa på dessa ungdommar på stan... Halmstad är ju inte så stort *L*.

Denna dagen ska bli vad jag gör den till... och om jag söker det vackra så kommer det att bli en vacker dag. 

Kommentarer :

#1: naken Snigel

Om inte dina försvarsmekanismer slagit till så hade du tagit regnummer och ringt upp bilägaren. Så hade du sluppit bära din "ångest" i dag;)



För att kunna se det vackra måste man var väl förtogen med det fula;)



Och du kommer få en vacker dag!

skriven
#2: naken Snigel

Du la över ditt ansvar på bilägaren som var oskyldig i detta fall;)



var jag dum nu?...nej, jag såg Dig;)

skriven
#3: naken Snigel

och vem vet, ditt telenr kanske blev utsuddat av regn, eller någon som ville vara elak tog kanske bort din lapp. Om du skrivit ned bilens regnr, och ringt upp ägaren senare, så är jag övertygad om att Ni båda mått bra nu;).....Altt är inte så enkelt och självklart som det synes vara;))



Detta var bara en tanke, inget fördömmande;)

skriven
#4: Elvira

Faktiskt, jag säger som Snigel, att om det enklaste nog är att ta reg nr , så kan du ju ringa själv..

Men å andra sidan, så kan ju det va lite överkurs..



Hehe, jag som satt å väntade på brev med skäll, fån mitt elbolag, å till slut bad en kompis ringa å låtsas vara jagler

Ville ju veta, men ville liksom inte veta det helt själv..nåja, läste ju dina ord då, å betalade räkningen i stället- SÅ enkelt!

kramar om

skriven
#5: peter

Fixat å klart... vi har bestämt träff till senare idag... för att fylla i lite papper å sånt... det blir nog att jag får betala min självrisk igen suck... kanske ska tillägga att det inte är bilen jag körde på i mitt nya inlägg L... tyckte bara att det blev lite roligare inlägg med den bilden L... jaja det är bara att betala... det här är sånt som händer och jag har lärt mig något igen L.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :