Lycklig...

... och trött efter min resa till Oslo är jag just nu.

Blir faktiskt riktigt rörd när jag tänker på hur mycket denna resa ger mig... snacka om att få vara med i samhället på samhällets villkor igen... att jag som strulat så mycket med allt och alla tas emot med öppna armar av ett helt gäng med blivande poliser... ja det är lätt för mig att tro på mänskligheten... jag blir lycklig över att ges ännu en chans... för hur många gånger har jag inte svikit förtroende i mitt "gamla liv" som aktiv narkoman... å jag var inte vidare lätt att ha att göra med... alla dessa lögner... hur jag svek mina nära och kära (å alla andra också för den delen) gång på gång.

Det är såååååå jävla häftigt att få vara med... att få vara en vacker och värdefull människa i en vacker och värdefull värld.

Haja... jag har blivit en produktiv medborgare i samhället på samhällets villkor... helt sagoligt fantastiskt... jag är med i livet på riktigt... fullt ut... i livet på livets villkor.

Tack till alla fina människor som gör detta möjligt...

Kommentera inlägget här :