Trolleri...

... kom jag att tänka på när jag hittade en bild på en T-shirt signerad av...


... Joe Labero...

... han är ju en rackare på att trolla... så tänkte jag efter... fan det är ju jag också... på mitt sätt.

Jag har trollat bort drogerna i mitt liv...
och rädslan över att inte duga precis som den jag är...

... å inte nog med det... jag trollar nämligen inte bara bort grejer... nänä...

Jag har trollat till mig...
tacksamhet...
glädje...
lycka...
kärlek...
vänner...

... ja jag skulle kunna skriva en låååååååååååång lista över helt fantastislka trolleritrix...

För det kan ju inte kallas för något annat än rent trolleri att få ett gäng gamla pundare att fylla ett utställningsskåp med...


... egenhändigt ritade tum-hundar.

Och nu får ni hålla i er... trumtrumtrumtrumtrumtrumtrum...
för jag har t.o.m. lyckats med... trumtrumtrumtrumtrumtrum... konststycket att... trumtrumtrumtrumtrumtrum... få... trumtrumtrumtrumtrumtrumtrum...


... mig själv att på fullaste allvar inse att jag är... VACKER & VÄRDEFULL!!!

... så kom igen Joe Labero... eller ger du upp nu?

Vi snackar om trolleri på vääääääääääääldigt hög nivå här...

Kommentarer :

#1: Elvira

..It´s a kind of magic..

(Freddie Mercury tror jag...)

Hur som helst, snitsiga tumhundar, ska genast också göra en ler

Ha en underbar helg, du vackra och väldigt värdefulla vän

STOR KRAM // Elvira

skriven
#2: peter

Ja visst är det häftigt med tumhundar... det är en kille som jobbar hos oss som kläckte denna idé och nu så är alla som kommer till oss "tvingade" att bidra L.



Ha det bäst du också vackra och värdefulla människa.

(((kram)))

peter

skriven
#3: Felicja

Hej Peter!

Jag hittade din blogg idag och har suttit hela kvällen och läst igenom alla dina blogginlägg. Jag har även läst en del om verksamheten vågava. Jag vill bara säga att jag blir såååååå himla glad och peppad när jag läser din blogg! Du fantastiska

Människa. Jag tycker att ovanstående bild på dig är alldeles fantastisk! Vilken värme du utstrålar! Jag kommer numera att läsa din blogg varje dag! Jag tar till

Mig av väldigt mycket av det du skriver. Nu är jag glad, jag behövde verkligen hitta hit! Tack för underbart bloggande!!!

skriven
#4: peter

Tack för dina fina ord... och varmt välkommen till min blogg...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :