Å den fortsätter att...

... att växa fram...


... min nya tavla...


... lite i taget...

närmar jag mig målet *L*.

Så är det väl i livet... ett steg i taget... närmar vi oss våra mål.
Det är viktigt för mig att ha en riktning på min resa... annars så snurrar jag runt i cirklar... å jag är beredd att skriva under på den gamla sanningen... att... DET ÄR RESAN SOM ÄR MÅLET.

När denna tavla är klar så kommer jag att börja på ett nytt projekt... jag känner riktigt hur jag medans jag målar redan tänker på vad jag vill göra sen... och det är väl okej i detta fallet... ett resultat av att skapande i sig ger mig energi... precis som i det "vaaaaaaaanliga" livet... det är när jag tar mina steg som jag fyller på... med nya mål... å visst är det häftigt... att resan aldrig tar slut.

Kommentera inlägget här :