Jag blir glad...

... när jag ser det blåa trädet utanför vår NA-lokal i Halmstad... tycker att det såååå häftigt att sätta lite färg på ett helt vaaaaaaaaaaaaaaaaaaanligt *L* träd... å jag snackade med hon som gjort detta konstverk... å fick lyssna på hur hon tänkte... för hon hade verkligen tänkt till... färgen är BRA för trädet... man gör tydligen något liknande (kanske i en annan kulör) nera vid medelhavet för att skydda träden mot angrepp från skadedjur... å hon hade också tänkt på att fråga grannarna om vad de skulle tycka om det... visst var det väl ändå någon som tyckte att detta var hemskt å var tvungen att klaga å skriva till lokaltidningen *L* (att vissa bara orkar)... å som pricken över i:et så sitter där en fågelholk uppspikad på trädet... hålet i den holken är anpassat till en speciell fågelsort som finns i närheten... gissa vilken *L*... hehe blåmes såklart.

Nu ska jag på möte... å jag vet att jag kommer att bli glad...


... när jag ser det blåa trädet.

Kommentera inlägget här :