Köpa vinge för pengarna...

... är precis vad vi på VågaVa ska göra... å idag så bär det iväg en bit uppåt landet för mig.

Vi är ju några stycken som bestämt oss för att vi människor trots vad alla säger visst kan flyga... det enda hjälmedlet vi behöver är en vinge att hänga i... å som ni vet... varför stanna kvar i ett problem när det finns en lösning... är jag inte född med vingar så går det ju att lösa... och med hjälp av en god vän har vi nu hittat vingen som ska få oss att känna friheten uppe i luften... så nu åker jag å hämtar den.

Så nu kan vi börja träna igen... och med den erfarenhet vi har skaffat oss...


... är det ju bara en tidsfråga... innan vi...


... svävar fritt högt uppe bland fåglarna.

Vi i vårat gäng sjunger inte bara om att köpa vingar för pengarna... nä... vi går till HANDLING... vi GÖR DET!.. köper vingar för pengarna... för det har jag lärt mig nu... att så länge jag följer denna (drogfria) vägen så är ALLT möjligt.

Kommentarer :

#1: ingalill

hej på dig. det inlägget tackar jag för. kram och ha en bra dag. ingalill

skriven
#2: matilda

tja! kolla in och kommetera min blogg! ;):)

skriven
#3: Carina

Ska hälsa min Robin att han är välkommen..om han nu fixar det..om han hinner innan han ev dör av en överdos igen..han har överlevt många ggr..nu gråter jag så tårarna sprutar men det lättar på trycket..får så fina inlägg av dej..varma kramar carina..bara en mamma !!!

skriven
#4: Flickan

Sunt och leva efter det. Allt är ju möjligt, det enda som stoppar oss är oss själva. Jag ska nog oxå fixa en vinge=)

skriven
#5: peter

Tack för era kommentarer... och till dig som är mamma så kan jag förstå dina tårar och lider verkligen med dig... och jag hoppas av hela mitt hjärta att din son hör av sig... han är verkligen VARMT välkommen och jag ger mer än gärna bort det jag har fått till honom... kunde jag vända mitt liv så kan vem som helst... och vi är många som fått ett drogfritt liv att fungera över all förväntan... för det är sant som också sägs här... ALLT är möjligt och det är bara vi själva som kan stoppa oss... å är det någon mer som vill flyga så hör av er L... det är ju VI TILLSAMMANS som gör grejen... jag blir jätteglad varje gång någon har varit här och lämnat en kommentar.

(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :