Vi plockade svamp...

... idag på VågaVa... ute i skogen en fin höstdag är ju inte helt fel... å visst... vi hittade svamp också *L*... men undrar ändå om inte det mest spännande fyndet var...


... en tub baconost som vi hittade i svampskogen... den måste ju vara väldigt ovanlig och sällsynt.

Utan tvekan så blev den i alla fall ett av de fotona som bröt av lite mot mängden av foto jag brände av... för är det bara jag som tar hur många kort som helst när man är ute med en kamera i en vacker skog... det är liksom woow-upplevelser hela tiden... så himla vackert.

Å så kommer man hem... kollar korten... å blir en smula besviken eftersom de inte är i närheten av att kunna beskriva upplevelsen... å att minst 60st av dem ser typ exakt likadana ut...


... en massa träd.

Å så kan det vara med rätt mycket i livet tycker jag... det är ofta som inte orden räcker till för att beskriva hur jag känner mig... eller att jag har svårigheter med att beskriva upplevelsen jag fick av att lukta på en blomma.

Hur gör man för att beskriva känslan av att cykla till någon som aldrig suttit på en cykel?

Kommentarer :

#1: ingalill

hej.. vilken fin skog. nästintill sago-skog. vi har fin skog på ställen här i karlstad och jag älskar att gå in i den när den ser riktigt sagolik ut,..nästan så att man förväntar sig att stöta på ett troll eller liknande.. kram kram ingalill

skriven
#2: peter

Du behöver nog inte vara så orolig för trollen i din skog... det är så sällan jag besöker skogarna runt Karlstad L.

(((kram)))

peter

skriven
#3: Sanna

oj, det låter underbart, men ändå hemskt.. men kan man vara så pass bekväm med folk så måste man ju må riktigt bra iaf på jobbet.. blir lite avis nu :P

skriven
#4: peter

Det var lite skrämmande till en början... men efter ett tag så började jag leta efter likheterna istället för skillnaderna i vad mina medmänniskor delade med sig och det är väldigt befriande att känna tillhörighet... och idag så känns det helt naturligt.

(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :