Mina rutiner är viktiga...

... för mig.

Å idag så lyckades jag för andra dagen i rad komma iväg till min...


Yoga.

Jag mår skitbra när jag lyckas komma iväg på sånt som är bra för mig... som yogan.
Varje gång så känner jag ett motstånd för att ta mig ner på yogan... å då vet jag ändå att jag fullständigt älskar att gå därifrån... härligt nöjd med mig själv.

Å naturligtvis så förstår jag att mitt motstånd mot att gå på yogan är något underligt tankefel jag besitter... min hjärna verkar vara inställd på att jag ska hitta anledningar att inte gå dit... å detta har verkligen inget med förnuftet att göra *L*... å det är ju inte bara yogan som min hjärna försöker förhandla bort... nä det är mycket som den vill skjuta på framtiden... ni vet... "sen"... "ska bara"... å "imorgon".

De flesta av mina rutiner gör jag bara utan att tänka... som att gå upp på morgonen... åka till jobbet... borsta tänderna... å sånt... för om jag börjar tänka så blir det bara snurrigt *L*... bättre att bara göra det *L*.

Märker också hur lång tid det tar för mig att bygga upp en rutin... å hur förbluffande snabbt det går att sumpa den.

Kommentera inlägget här :