Citodon...

... blev istället pencilin.

Personligen så tycker jag att det var ett väldigt klokt beslut... efter att ha pratat med min tandläkare så kom vi fram till att pencilin var vad jag behövde... nu ska jag bara stå ut i två dagar till så kommer smärtan att släppa.

Tankarna på citodon växte mellan mina öron och det var jävligt skönt att kunna släppa dem nu... fan vilken slug sjukdom jag har... hur listigt smygande besattheten kommer och hälsar på... jag är bra på att lura mig själv... och jag känner en stor lättnad nu när citodonen är helt borta ur bilden nu...

Ja herregud... vilken lättnad jag kan känna... nu ska jag rulla bort till apoteket och hämta min pencilin...

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej min Vän !

Kommentarer faller bort från din blogg....hua

Ett tips är att lägga Treo direkt på tanden eller det onda stället. Behöver inte åka genom hela systemet först.

Funkar nästan direkt då.

Kram

skriven
#2: peter

Det ska jag ha med mig som en reservplan... tack...



(((kram)))

peter



skriven

Kommentera inlägget här :