På Tylösand...

... har jag spenderat en stor del av denna dag.

Och det var verkligen att befinna sig på rätt ställe på rätt tid... en helt ljuvllig eftermiddag liggandes i en sanddyn med skjortan helt uppknäppt och bröstet bart... så jävla skönt.

Anledningen till att jag hamnade på Tylösand denna underbara dag var att det skulle fixas med en grej som vi i vår gemenskap sysslar med... stegarbete... och där tar vi hjälp av något som vi kallar för en sponsor... en slags vägledare i det här med att tillfriskna med hjälp av de 12 stegen... jag har en sponsor... och jag är en sponsor... d.v.s. att jag sponsrar några killar som min sponsor sponsrar mig...

... och idag skulle det redovisas ett steg... och det är stort att få ta del av förtroende... att det finns människor som litar så mycket på mig att jag får ta del av deras hemligheter... precis som jag litar på min sponsor och berättar prylar för honom som jag knappt vågar berätta för mig själv...

... så där tillbringade vi en eftermiddag... med att fördjupa vår vänskap med varandra...


... i en sanddyn på Tylösand.

En mycket bra lååååångfredag...

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min Vän !

Grattis ska jag väl säga, för visst är det stort att få ta del av sponsis stegarbete.

Kram

skriven
#2: Elvira

...vilket påminner mig, om att jag ju har en läxa att göra..med riktig glädje!



Låter som att du har haft en helt underbar dag..och som det ser ut, på ett underbart ställe.. Lite "livet här o nu" känsla förmedlad, tack!



Kramkram

skriven
#3: peter

Ja det är verkligen stort att få ta del av stegarbetet... och känna att man är en länk i en kedja...



... det väntar STORA belöningar för oss som gör våra läxor L... å ja... Tylösand är någonting alldeles extra för mig... jag ÄLSKAR den stranden...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :