Snart ska den dö...

... min onda tand.

Men först ska den bli lite friskare... för jag har börjat min...


... pencilinkur.

Om två, tre dagar har den säkert tagit bort det ondaste... och då är det bara sex, sju dagar kvar tills den onda tanden ska till tandhimlen... tror fan att tandfen ska få komma med en fet belöning den dagen... denna tands begravning ska bli en fest som sent ska glömmas...

... för visst ska jag göra vad jag kan för att minnas tandvärken... inte för att jag gillar det minnet... nä med för att jag ska ha det i minnet när de nya tänderna känns konstiga eller obekväma... för visst är det jobbigt att lära mig tugga på nya sätt... men om jag jämför med tandvärken så är det en glädje att få lära mig tugga utan att ha ont i munnen.

Det har varit mycket tjat om mina tänder på min blogg den senaste tiden... och det är inte slut än... jag kommer att skriva mer om hur det är att fixa till mina tänder... och jag vet att jag inte är ensam om att uppleva vad jag går igenom nu... många av mina vänner har gjort denna tandresa innan mig... och många av mina vänner kommer att göra denna resa efter mig... det är inte ovanligt bland oss drogfria narkomaner att våra tänder har tagit mer stryk än hos de flesta andra människor... taskiga tänder är en rätt vanlig konsekvens av ett missbruk... och det ligger mycket skam i att ha trasiga tänder... det är inget som är så himla skoj att prata om... tro mig... jag vet...

Kommentarer :

#1: Elvira

Vet du..du är som en ganska cool blandning mellan Kloker och Toker..

Inte för att det har nåt med ditt inlägg att göra, det va bara mer, som en liten grej som slog mig..

Hur som helst, ta en dubbel, så slipper du vänta i två tre dar, då är den igång redan imorgon kväll..alltså pencillinverkan..jäbbla tjat om det...hehe..



Kramis

skriven
#2: peter

Lite tokig kan nog vara klokt att va... L...



... jo jag har gjort lite lagom... tagit en extra idag L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: eva T

Hej min Vän !

Hjälper inte att ta mer, fråga "syster" Eva.

skriven
#4: peter

nä men nu är jag ju inne på att ta tag i själva orsaken till det onda... först infektionen sen tanden...



... och just nu känner jag stort hopp L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :