Utmaningen...

... för dagen.

Att äta något som ska tuggas... målet var köttbullar och potatis... soppa är gott men fan jag vill ha riktig mat... sån man tuggar... det var med stor spänning jag bredde mig en...


... leverpastejmacka i morse.

Och dra på trissor... det funkade... visst först så drog jag bort den hårda kanten... stoppade in den mjuka mackan i munnen... ojoj vad skumt det kändes att tugga med mina provisoriska tänder... och så långt fram i munnen (min gamla tuggtand är ju borttagen)... men det funkade... och jag käkade fan upp kanterna med *L*...

... och vet ni vad... idag så åt jag köttbullar sås och potatis... dagens utmaning är i hamn... undrar om jag vågar mig på lite godis framför TV:n ikväll *L*... men det kanske är att överdriva...

Kommentarer :

#1: Elvira

..prova med sugkarameller annars;)



Kram

skriven
#2: peter

tack å lov så har jag några sådana framför mig just nu L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :