Dra på trissor...

... jag har hamnat mitt i vardagen.

Vad är det som händer?

Här sitter jag och bläddrar för fullt bland alla mina foton och filmer från Barcelona... och det är en hel del... både foto och filmer, tro mig *L*... och så lyfter jag på huvudet och befinner mig på jobbet... hupp... och telefonen ringer... jag blir brutalt påmind om att jag ska föreläsa i morgon... att jag inte längre befinner mig i Barcelona på semester... utan att vardagen har kommit tillbaka... herregud... vad hände?

Nyss satt jag ju på Nou Camp och kollade på Zlatan... nätterna var varma...


... och stränderna lockade mig med sitt salta och varma vatten.

I morgon bitti står jag på LV 6 i Halmstad och föreläser för militärerna... som rattfyllo... det är sannerligen snabba skiftningar i mitt liv... och jag ser fram emot att föreläsa... jag har ju något att berätta... det är möjligt att jag nämner Zlatan *L*...


... det kommer inte att handla så mycket om att köra på fyllan...

... nä... min plan är att berätta vad man kan göra istället för att supa eller knarka... att det kan vara himla skoj att leva drogfritt... och att jag vet det av erfarenhet... för jag kan ju faktiskt jämföra... hur det är att leva som rattfyllo och hur det är att leva drogfritt...

... lyckas jag förmedla den skillnaden så är allt bra... då har jag lyckats.

Kommentera inlägget här :