Golftävling...


... snackas det om till helgen.

NA-open ska gå av stapeln på lördag... och idag så anmälde jag mig... inte för att jag är så rackarns bra på golf utan mest som en flippad pryl att göra tillsammans med mina vänner... det är häftigt att gå omkring ett gäng och slå en boll mot ett litet hål i marken... vet inte om det är själva idrotten eller det goda sällskapet som lockar.

Det enda som stör mig är att jag vill vara på två ställen samtidigt på lördag... det årliga AA-konventet i Gullbranna pågår ju också i helgen... det är angelägna problem av lyxkaraktär jag har i mitt liv nuförtiden.

Känner mig som värsta idrottsmannen idag... jag har redan hunnit med att springa en runda på morgonen... anmält mig till golftävlingen... ska se på fotboll med Zlatan ikväll... och imorgon bitti är det dax för ett yogapass...

... det är helt overkligt...

Kommentera inlägget här :