Mer...

... dans.

På det flådiga lyxhotellet där konventet hade lokaler för oss fanns det också tillfälle till att dansa...


 ... så att svetten lackade...


... flippat och himla skoj...

... eftersom jag nu har uppnått en hyfsat aktningvärd ålder så pallade jag ju inga längre stunder... så jag gick en våning ner... till maratonmötena som pågick dygnet runt (startade onsdag kl. 22.00 och höll på tills söndag kl. 10.00)... och där fick jag uppleva helt fantastiska delningar... jag vet faktiskt inte riktigt hur många timmar jag tillbringade där på nätterna... men det var inte lätt för mig att slita mig från dessa underbara möten.

Det är en gåva att få lyssna på andra människor från alla dessa länder... och utan att nämna några namn eller på något sätt utlämna någon enskild människa så lärde jag mig att det finns olika sätt att dela på... och att jag är väldigt lyckligt lottad som bor i det trygga Svedala... många av mina sk. problem liksom bara försvann när jag lyssnade på hur andra människor hade det... och vad de var tacksamma för... och vet ni vad... det häftigaste var nog fan att deras tacksamhet smittade... big time...

... ja... mer kommer att visa sig... kanske är det som han sa på ett av mötena... och att det även gäller för mig... att det finns ett före Barcelona... och ett efter Barcelona... hehe... ja jävlar... jag börjar fatta vad han menade med det...

Kommentera inlägget här :