Packat...

... å klart.

Nu drar jag till Barcelona... min nya JÄTTESTORA resväska är fullpackad... jag är fan värre än de flesta på att packa ner all möjlig och omöjlig skit... och jag skulle bli förvånad om jag använder mer än en tredjedel av allt som jag packat ner... men det är svårt att veta vad jag ska ha med mig... och att köpa en JÄTTESTOR resväska hjälpte inte ett dugg... tvärtom faktiskt... nu fanns det ju fan ingen gräns för all min beslutsångest.

Jaja... nu är det färdigpackat och jag ska snart åka in till stan för att sova över hos en av mina reskompisar... vi ska ju gå upp hur tidigt som helst imorgon bitti så det blir enklast att sova där... så vid denna tiden i morgon är vi i Spanien... och om lite drygt en vecka så kommer vi att befinna oss på ett världskonvent... i Barcelona... woow... det är ju hur häftigt som helst...

... och jag ser verkligen fram emot det.

Ganska häftigt egentligen om jag tänker efter... i mitt missbruk så planerade jag massa saker... vi skulle åka hit och vi skulle åka dit... göra si och göra så... ja det var en jävla massa snack... men det hände fan ingenting... nu för tiden så får jag akta mig för vad jag drömmer om... för nu är det inte längre bara en massa snack... nu händer det saker... hela tiden... drömmar förverkligas och jag genomför för det mesta det jag säger att jag ska göra.

I mitt aktiva liv så fanns det en illusion om att det var mycket fart och fläkt... att jag levde i någon form av frihet... och det är lite konstigt att titta tillbaka och se vilken lögn det var... jag var fan en slav och det hände absolut ingenting... bara repriser... och om jag skulle välja att gå tillbaka till mitt gamla liv så är jag övertygad om att de av mina gamla polare som fortfarande är vid liv och som sitter kvar i en gammal kvart inte ens hade lagt märke till att jag varit försvunnen i över 11 år... och att de fortfarande hade suttit och planerat både det ena och andra... det stora lyftet... Indienresan... oberoendet... ja ni vet allt det där...

... ganska häftigt att kunna konstatera att jag har gjort det stora lyftet... åkt till Indien... och är ganska oberoende... och att det är ett resultat av att jag är drogfri... att själva drogfriheten ger mig möjligheter att förvekliga mina drömmar... så till den grad att jag får akta mig för vad jag önskar idag... för jag kommer troligtvis att få det... mitt liv är idag ett liv fyllt av möjligheter... jag är fri...

... och på tal om något helt annat så har jag ta mig fan packat ner mina springskor också... de ska med till Barcelona (om jag springer där vet jag inte men jag har ett val) idag så sprang jag hela varvet utan att gå en enda meter... och dra på trissor... jag kunde ana en förändring... jag höll inte på att dö... jag fick luft... ja, jag är helt chockad... är detta ett resultat som visar att jag fått kondis?

Kanske kan jag skicka en och annan rapport från min telefon på plats... det får bli som det blir med det... annars så hoppas jag att jag är tillbaka och bloggar på riktigt igen runt den 24-25 augusti... tills dess... kärlek i drivor till er alla underbara, vackra och värdefulla människor...


(((kram)))
peter

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej hopp! gud va kul! att få åka dit.Jag har börjat nytt jobb och jobbar hela helgen.Ha det bra! Susanna LKP

skriven
#2: peter

Grattis till nya jobbet... (hoppas jag L)...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :