Tandlossning...

... har fått en helt ny innebörd för mig.

Nu när jag håller på att fixa mina tänder så innebär ju tandlossning för mig att ALLA mina tänder trillar ut DIREKT... och det känns väldigt AKUT när det händer... här snackar vi fan tandlossning på RIKTIGT.

Jag ringde till min tanddoktor... fick direkt en tid i morgon bitti klockan 08.00... och så skönt det känns att bli tagen på allvar... bli behandlad med respekt och känna mig som en del av det etablerade samhället... med eller utan tänder... men det var fan vad snabbt jag vande mig vid att ha tänder... och vad jobbigt det var nu när jag kände att mina nya tänder håller på att lossna... jag vill fan inte vara utan tänder längre... 


... det är historia nu...

... så jag hoppas verkligen att tanddoktorn kan fixa fast mina nya gaddar så att de "sitter säkert" imorgon... för att åka till Barcelona utan tänder lockar mig inte alls... kalla mig gärna för fåfäng... men jag trivs fan skitbra med tänder i munnen...

Kommentera inlägget här :