Funderar på...

... om jag ska dra in till stan och julhandla idag.

Kan inte riktigt bestämma mig... jag behöver åka iväg och handla käk i vilket fall som helst... så valet är lite om jag ska svänga till höger eller vänster när jag kommer till "stora vägen" (det är oftast namnet på vägarna här på landet när de är asfalterade)... till vänster är till stan (Halmstad)... svänger jag till höger då åker jag till Lidhult och handlar mat... det finns en motorsågsaffär och en blomsterhandel också... men ska jag handla mer än mat åker jag till stan... och ska jag handla mycket mat... ja då åker jag också till stan (lite ekonomisk är jag allt *L*).

Jaja... det är verkligen ett lyxproblem... och mest någonting som jag kan göra istället för det jag behöver göra... nämligen diska och dammsuga... så jag tror ta mig fan att jag gör som jag gjorde för en stund sedan... det jag inte riktigt vill göra... för resultatet av att jag sprang ut på min löparrunda fast jag inte riktigt hade lust är positivt... det var en ljuvlig dag i en snöig och kall skog... och jag ångrar inte för en sekund den upplevelsen...


... kanske är det samma sak med dammsugningen...

... ska fan prova... nu... direkt... Spotify... trådlösa lurar... Kraftwerk... full volym... och attack... wrooow... wrooooom...

Kommentera inlägget här :