Galenskap...

... kan man kanske kalla det för.

Men jag är faktiskt på väg ner till mitt gym för att springa på...


... springbandet...

... och det är väl inte så konstigt... grejen är att jag precis kommit från det andra gymmet dit vi på VågaVa i Halmstad knallar på fredag eftermiddag för att simma och...


... bada bastu...

... och det känns faktiskt lite "bakvänt" att basta innan mitt springeri... men va fan... jag hade bestämt mig redan i onsdags att jag skulle springa idag... och jag har ju märkt att saker och ting blir betydligt enklare om jag inte funderar och tänker för mycket... det finns en massa trygghet i "just do it"... och visst kan jag se hur galet det blev idag... men va fan... att göra saker tillsammans är viktigt... och när nu detta råkade bli en bastu innan jag skulle till gymmet... ja då fick det bli så... för att ställa mig utanför gemenskapen... det är galet på riktigt...

... och det värsta som kan hända nu när jag får duscha två gånger... det är ju att jag blir lite extra ren... och tro det eller ej... värre saker har jag faktiskt varit med om i mitt liv...

Kommentera inlägget här :