Kärlek...

... är väl själva grejen med ALLA hjärtans dag.

Och jag ska åka in till den stora staden för att ta del av en massa kärlek idag... för det är nämligen ett talatmöte i min hemstad ikväll... och när jag träffar mina vänner i vår gemenslkap så handlar det väääääääldigt mycket om kärlek *L*...

... tog lite bilder från vår lokal igår när jag var på möte... det målas ju alltid en tavla på vårt sommarkonvent som sitter i vår lokal resten av året... och det är så häftigt att sitta å kolla på den tycker jag... det är inte en enskild konstnärs verk... nä vi gör dessa...

 
...tavlor tillsammans...

... och om jag får ge ett omdömme så tycker jag att de bara blir...


... bättre och bättre för varje år.

Och när jag sitter och tittar på dessa tavlor så handlar de nog faktiskt allra mest om kärlek... det blir liksom lite... alla hjärtans dag... typ... varje dag *L*.

I morse så satt jag och funderade lite över det här med alla hjärtans dag... var lite osäker på om det var en dag för alla som liksom hade en älskling redan... och då kom ju den andra tanken direkt... hua så jobbigt det måste vara för de som är ensamma då... som inte har någon att ge godishjärtan eller vad det nu kan vara...

... å så tänkte jag vidare lite till... för det slog ju mig att jag också är singel nu ju... glömde liksom bort det *L*... för jag är ju inte ett endaste dugg ensam... jag har hur mycket kärlek som helst i mitt liv... så jag upplever inte alla hjärtans dag ett endaste dugg negativt... och jag funderade vidare lite till... på kärleken...

... hur stor den egentligen är... att den kan visa sig på hur många sätt som helst... och att det verkligen inte "bara" handlar om tvåsamhet det här med ALLA hjärtans dag... inte för mig iallafall...

... nä för mig handlar alla hjärtans dag om... kärlek...

Kommentarer :

#1: Elvira

WAOOW vilka fina!!

Ja det hoppar faktiskt en massa kärlek ur bilderna..



Å som vanligt håller jag med du, tycker att jag får en massa kärlek, har inte kännt mig ensam en sekund idag..å jag är ju precis lika singlad..



Ska ösa kärlek på mina jobbisbarn heeela kvällen, men de ska faktiskt få vanliga godishjärtan åxå, å hade du varit i närheten så hade du åxå fått..en hel låda!



Kraaam

skriven
#2: peter

Ja visst gör vi fina tavlor tillsammans... L... och det är väl som så att ju mer kärlek vi ger dessto mer får vi tillbaks...



... och då känner vi oss inte heller ensamma L...



... nästan så jag kan tänka mig att åka låååååångt för att få smaka...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :