Ärligt talat...

... så är jag rätt stolt över mig själv och mitt rökprojekt.

Tror att jag behöver hitta på lite "belöningar" till mig själv... för det är jag ta mig fan värd.
Det är inte svårt men heller inte lätt att hålla mig rökfri... väldigt enkelt... ja... sinnessjukt jobbigt... ja... för helt ärligt... det är ett rätt flippat projekt... väldigt intressant... på många sätt.

Nä jag behöver hitta på ett belöningssystem... för jag börjar att förstå hur jag använt ciggen som en belöning... det blev väldigt tydligt för mig idag... när jag fixade med...


... bokföringen. 

Detta är förknippat med många cigg kunde jag känna... och någonstans så kände jag hur mycket jag saknade ciggen när jag höll på med detta... och det är ju så jag har använt mig av rökningen... belönat mig... hela tiden.

Det mesta av sånt jag kan syssla med här hemma ligger nere... mina 15 minuter om dagen  existerar inte för tillfället... all min energi går åt till att strunta i ciggen... ja ta mig fan... det tar massa energi av mig att göra ingenting *L*... helt sanslöst men det är min verklighet just nu.

Visst är jag stolt över att jag fixat det så här långt... och det är viktigt att jag hittar på ett sätt att belöna mig på... det förstår jag... vad och hur har jag ingen aning om... än...

Kommentarer :

#1: EvaT

hEJ mIN vÄN !

jA DET VAR OK FÖR VÄNNEN ATT LÄGGA BILDEN PÅ DIN BLOGG, VISSTE ATT DU SKULLE ÄLSKA BÅDE DEN Å MAILTEXTEN...........kRAM

skriven
#2: Henrik

Nu vill vi se bilden, alla vi nyyyyfikna!!!



Kram Henrik

skriven
#3: Elvira

..kommer inte heller på något bra belöningsalternativ..men tror nog inte det blir något större problem heller..

Än så länge, så känns bara tanken på att faktiskt klarat det, rusig å belönande nog..

Bokföring?! Fan va duktig du är.. =)

imponerad

Skulle inte reda ut något, inget alls, som kräver någon form av koncentration..inte riktigt än iallafall..

Kramisar,min väldigt viktiga kosmiska vän!

(Har faktiskt förklarat för en undrande idag,hur mycket hjälp det varit/är att ha någon mer i samma sits idag..borde ju nästan finnas en stödgrupp för nikotinister åxåler)

skriven
#4: Elvira

Vet du vad..jo, din kommentarsruta "slukar" kommentarer ibland..skrev nyss, å den bara försvann jue...snyft

Nåja..i det stora hela skrev jag bara att du va viktig..å att ehh..va det nu va..att du är duktig som pysslar med bokföring, medan jag själv fortfarande har grava koncentrationssvårigheter..å så skickade jag med en kram..

skriven
#5: peter

Den kommer... L... och tydligen är det lite strul på mina kommentarer mellan varven...



... och det är inte utan att det är förbannat svårt att göra någonting annat än ingenting... såg precis en film... inget speciellt men likförbannat så bröt jag ihop och grät en skvätt L... å du vet att du är viktig för mig också... det finns stunder då jag förbannar dig ska du veta... L... ja du fattar L...



... jaja jag ska lägga mig rökfri idag med... vad som än händer... det har varit en skittuff dag... feta röksug L... hua mig...



(((kram)))

peter

skriven
#6: Anonym

FIFLADE MED BOKFÖRIGEN HETER DET VÄL I DITT FALL

skriven
#7: Anonym

FIFLADE MED BOKFÖRIGEN HETER DET VÄL I DIT FALL

skriven

Kommentera inlägget här :