Även en stålman kan bli trött...

... känner jag nu *L*.

Kommer precis hem från årets första föreläsning... och lite förvånad märker jag att även en stålman kan bli trött... kanske ligger det...


... en smula kryptonit gömd i ostskålen jag fick *L*...

... eller så är det som så att jag kom i kontakt med några gamla känslor som gjorde mig en smula matt *L*... för jag kände att det hände något och att det var inte så långt borta till att det hade kommit en tår... tror väl inte att någon såg det men jag kände det... ja verkligen... å det är välkommet... det finns inga känslor som kan ta död på mig... det bara känns så ibland *L*.

Ja det har varit en intensiv dag... och det är med blandade känslor jag såg min skidsemester försvinna idag... hade ju bokat in första veckan i april för att åka bräda i Idre... men det kom några föreläsningar emellan... jaja det är smällar jag kan ta för det var en kund som jag var glad att få...

... ja det är full fart igen... hinner ju för fan knappt med att vara röksugen *L*... nästa vecka drar jag till Norge i några dagar... en liten bit från Stavanger... ska bli skoj att komma dit... jag kom inte till Idre men livet har andra planer för mig och jag bara hakar på... och det känns riktigt bra att inte gråta över spilld mjölk utan istället se med glada nyfikna ögon på det som händer... här och nu... 

... eftersom jag trots allt även nu som stålmannen blev trött så tog jag det säkra före det osäkra och blev inbokad på ett flyg i nästa vecka... visst kunde jag säkert flugit själv... men fan... ta det lugnt...  

Kommentarer :

#1: F-28-80C

Ibland är det skönt att få komma ihåg sina gamla känslor... fast det är på gott och ont. Antingen gör det en glad att man är där man är nu eller så önskar man tillbaks till en svunnen tid. Men med det sagt: Galet sexigt att du fortfarande är rökfri! PUSSSS!!!!

skriven
#2: Elvira

Du har en äkta härlig livssyn du.. Idre finns kvar..jag kan om du vill, skaffa extrastor väska, och "packa med" dig upp i fjällen, sista veckan i Mars..?

Ska visst dit med jobbet..minns inte var bara , hehe..men de har scooteruthyrning..ler



Å du, flyga sjäv i all ära, men det kan ta lite udden utav ditt budskap..att du är vaaanlig..ler



Stor kram, å håller tummarna för att du får en dag utan kryptonit idag..

skriven
#3: peter

Jo det är häftigt att känna känslor... visst kan det vara jobbigt ibland men det är alltid väldigt levande... och tack för komplimangen L... sexig... jo jag tackar L...



... jag ser fram emot att bli nerpackad i din JÄTTESTORA väska L... lycko dig som får åka scooter... ojoj nu måste jag rusa järnet ner till min yoga...



(((kram)))

peter

skriven
#4: Elvira

Funäsdalen hette det ju!

Å det va inte så att jag kom på det, utan fick kolla kalendern..suck..minnet..



Kramkram

skriven
#5: peter

nu har jag tränat så att jag ska kunna ligga dubbelvikt i en resväska ett gäng timmar... ser fram emot att åka bräda i funäsdalen L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :