Belöningar...

... har jag ägnat mig åt idag.

Tillsammans så åkte vi ett gäng från VågaVa och käkade riktigt lyxigt idag... på en restaurantskola i Värnamo... vi hängde av oss slog oss ner vid vårt bord och startade kvällen med en...


... Virgin Mary.

Medans vi sippade på denna apptitretare så studerade vi menyn...


... temat var GI Afton...

Det är väl nåt bantargrejs har jag för mig... för vi fick inga potatisar eller pasta eller vitt bröd å sådana saker... nä det var nog nyttigt som bara den... kanongott... och tack å lov med en riktigt god köttbit till *L*... vi njöt och trivdes järnet *L*.

Hela kalaset kostade mig 100kr... så jag har banne mig råd att belöna mig imorgon också... nr. 9 på kinahaket... kanske t.om. en efterrätt... bara för att fira mitt rökfria liv... imorgon det nyklippta rökfria livet *L*... ja... det är gott att leva...

Kommentarer :

#1: Elvira

Ja för tusan, en massa belöningar ska du ju ha..överösas med, rent av!!

Bantargrejs..?ler

Klart du ska ha efterrätt..med extra choklad..å grädde..

Själv har jag försökt teleportera mig till mitt favorit thaimatställe i Norrköping, hela kvällen, utan lycka, men fortsätter i morgon

-skam den som ger sig..



Somna gott vännen!

Stor kram

skriven
#2: peter

Funkar det inte med telepatin idag så be om hjälp... låt någon med bil köra dig dit L... jag är ju så lyckligt lottad att min hemmagrupp är en riktigt matgrupp och att fredagarna alltid avslutas på kinahaket... vi käkar skitmycket i vår gemenskap... det fikas å smaskas nästan jämt L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Lotta

Aaaaaaaw, vad den drinken såg god ut! Min favvo är Bloody Mary,kan dock tänka mig att det är samma sak fast alkoholfri och säkert ännu godare :p visst är det trevligt att äta tillsammans med sina vänner ett helt underbart sätt att hålla gemenskap. Gi mat mmmm,har aldrig provat men har vänner som började äta på det viset o loosade 10 kg inte illa, kanske man skulle prova på att göra ett tag själv oxå nu efter Jul o Nyår. Hehehe,det blev en massa god mat och min äldste son som alltid är hungrig i vanliga fall höll på att flippa över,och sa att ni äter för ofta, jag kan inte hålla mina mattider och jag måste tänka på min snygga mage. Så drog han upp tröjan o visade en alldeles jätte söt liten platt mage,så jag kastade mig över honom och blåste på hans lilla mage, men han är 13 i år så det var inte alls lika uppskattat som det var för 10 årsen,hahhaa...

Ha en alldeles underbar dag! Det ska jag ;)

Kram,kram!

skriven
#4: peter

ja den var skitgod... mums... och du får vänta ett tag nu... 13 är en känslig ålder... mina tjejer höll på att flippa över på mig när de var i den åldern... men det gick över sen L...



... jag är ju inte mycket för att banta å sånt... men käket var gott... och är det något jag uppskattar så är det faktiskt att äta tillsammans med mina vänner... det är livskvallitet...



Ja jag ska ha en alldeles underbar dag... L... detsamma min vän...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :