Fullmåne...

... och det påverkar mig.

Jag blir alltid lite extra hispig när det är...


 ...fullmåne.

Det är inte riktigt så att det helt okontrollerat börjar växa hår överallt på mig... inte heller några huggtänder (även om dessa hade varit rätt välkommna eftersom jag fattas några gaddar)... nä inget sådant händer mig... däremot så känner jag tydligt när det är fullmåne... lite svårare att somna...lite speedad faktiskt.

Och nu blir ju detta naturligtvis ännu tydligare... jag är glad över att jag är ensam här hemma nu... annars så hade nog risken varit stor att någon ringt till dårhuset och beställt hit en bil till mig... en bil och en skjorta med väldigt långa armar...

... jag får nämligen väldigt underligga spel... hyperventilerar och hoppar omkring... pratar riktigt bred skånska med mig själv... och beter mig allmänt konstigt...

... ja ingen kraftig och väldigt tillfällig hårväxt... men... lite underligt känns det ändå... tur att jag kan skylla på ciggen *L*... hur länge får man vara galen när man väljer att vara rökfri?

Kommentarer :

#1: Anonym

Sök hjälp, det låter inte normalt! Ha,ha,ha

skriven
#2: peter

nä det är ju knappt att jag vågar skriva om det här L... nu ska jag i alla fall sätta mig framför TV.n å gråta... för det är visst en romantiskt kärlekskommedi nu kl. 21.00... och det är 100% gråtfilm för mig L... och ja... det är mycket nu... många känslor... upp och ner och hit och dit... hela tiden...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Elvira

Hehe..funderade precis på det samma innan idag..

Tror man får vara galen ganska länge..?

För min del känns det ganska bra, att plötsligt ha en anledning att peka på =)

Men du vet, det där med skånskan, det låter faktiskt lite läskigt..?

ler

Kramis



skriven
#4: peter

Skånskan är rrreeedigt läääääskig ska du veta... mer rrrrrrrrediga rrrrrrr långt nerrrrrrrr i magen L...



... men visst är det skönt att få flippa ut hur som helst å bara vara galen... det hade jag talang för redan innan jag blev rökfri L... att vara galen alltså...



... ojoj reklamen strax slut... upp å gråta och låta känslorna ta över totalt till filmen... hehe...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Elvira

Tror vi såg samma film..gullig..ler

Skönt, så kan man somna lycklig suck

Nattinattkram

skriven
#6: Snigel

Tänk att det är så ok att vara galen. Men mindre ok om man är det på riktigt, jag har inga cigg att skylla min galenhet på. Men positivt att Ni uppskattar galenskapen. Nu gäller det bara att göra det i livet med;)

skriven
#7: peter

Jag bara älskar dessa filmerna... lyckliga slut där kärleken övervinner allt L... wooow... sov så gott och dröm i färg min vän...



(((kram)))

peter

skriven
#8: peter

Galen har jag alltid varit... jag tror helt ärligt att det är ett måste att vara galen i en galen värld... och att det är allt annat än galet att vara galen L... en gammal rysk författare sa en gång en bra grej... "hellre egna lögner än andras sanningar"... detta kom han på för över 100 år sedan och hans slutsats var att om det inte fanns människor som vågade följa sin egen väg så skulle vi fortfarande bo i grottor...



... sann galenskap är en gåva at njuta av...



(((kram)))

peter

skriven
#9: Kicki

...och VAD är galet??...ligger väl en del i VEM som SER och HÖR..och lägger sina egna värdering i detta...nått som känns som normalt och äkta för mig kanske anses galet å udda för någon annan...så länge man mår bra själv i det man gör...å då menar jag inte kriminella saker eller att skada andra...hmm...hoppas ni förstår VAD jag menar..=P

skriven
#10: peter

Jag håller med... och tror mig förstå vad du menar... förhoppningsvis L.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :