Nu jävlar...

... blir jag fan förbannad (ursäkta mina svordommar).

Denna dagen har varit fruktansvärd... och det känns lite som om jag gått över en gräns... det är liksom lite mer än en rökfri test nu känns det som... jag och mitt röksug är på kollisionskurs helt enkelt.

Ja jag blir förbannad på mitt beroende... denna jävla besatthet som håller på att få mig att bryta ihop... ja okej riktigt sååååå farligt är det väl inte... men fan fullt tillräckligt för att reta gallfeber på mig... så nu är det KRIG... jag mot mitt eget röksug... å idag ska jag gå och lägga mig rökfri... å ge fingret åt röksuget...

... men jag får akta mig för högmodet... jag vet att ha respekt för min sjukdom... och jag är en beroende i alla mina angelägenheter... en dag i taget... det är allt jag behöver veta... vad som hände igår är historia... vad som händer imorgon vet jag inget om... man vad som händer idag... det är mitt ansvar.

Och jag ska ge mig själv en klapp på axeln... snart har jag en veckas rökfrihet... det är fan inte dåligt *L*... och jag tror mig klara det också... för nu är det nära... riktigt nära... 6 dygn... 22 timmar och 30 minuter... wooow...

Kommentarer :

#1: Malin Jönköping

jag börjar såhär.du är grym peter.Du fixar detta med rökningen.En klapp på axlen från mig oxå!

Super duktig..

Japp du ska få se mig där.Som det ser ut idag iallfall.Kanske även mot barcelona ;) får se!!

men du kanske kommer få se mig innan oxå. Hoppas att vi ses iallfall min vän!!

Ennu en gång, du är stark!! Kämpa på!



Varma kramar om dej min vän

skriven
#2: Elvira

Godmorgon!

Tänkte bara titta in å önska dig en bra dag..håller tummarna för att den ska bli lite lättare än igår..

Huga..är straxt själv på väg till min första arbetsdag, å stora prövning..gulp

Kramis

skriven
#3: Kicki

Jag e sååå imponerad av dig!!!....fan så duktig du e...skickar en spark där bak så du fortsätter i rätt riktning!!!...du fixar det här galant även om det e tufft!!! GOOOO Peter!!! kramiz

skriven
#4: peter

Woow... Barcelona låter inte helt fel L... nästan lika häftigt som Halmstad L...



... å ja... jag är fan imponerad av mig själv L... andra dagen på jobbet och Elvira jag skickar tankar till dig... du vet... tillsammans så fixar vi det mesta...



... i alla fall en timme till...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Malin Jönköping

ha ha absolut är det så ;)

Klart att vi ses framöver Peter.

Kämpa på nu, Du är grym!!

Nu ska jag gå ut och gå, så tittar jag in här senare idag och kollar läget..

Du är super duktig. Imponerad.

Ha en underbar dag,Ta det lungt..

Kramar

skriven
#6: H

Yes...det är skitbra att bli förbannad! Då kan man fixa ALLT!

Kram..en vecka nu! grattis!

skriven
#7: Eva T

Hej Min Vän !

Bra att du fått till programmets makt även här.

I synnerhet som du "erkänner" dess kraft här utåt och inte bara mellan dina öron.

För du har ju vetat att det går att använda alltid på allting,ju. Kram

skriven
#8: peter

Ja ibland så kan det kanske vara bra att bli arg... inte för ofta bara L... å vårt program är bra till allt... en dag i taget är bland det bästa vi har för att hantera livet på livets villkor...



... å blir det för mycket så kan vi ju alltid ta en timme i taget... eller fem minuter L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :