Snön faller...

... utanför mitt fönster... och jag tänker på...


... ciggaretter.

Kommentarer :

#1: Malin sandberg

Tjenare peter..

Jag läste en bit in på din blogg, en mycket intressant blogg. mycket vettigt skrivet, he he.

Jag hoppas allt är väl med dej. Och ja önskar dej verkligen lycka till med rökningen, kör på!!

jag fixade det inte, 5 dagar.. men men 5 dagar är länge, jag är iallfall nykter och drogfri, rökningen kommer!!

ett gott nytt år på dej oxå.

Kramar malin Sandberg , som idag finns i Jönköping..

skriven
#2: peter

Hej Malin... skoj att se dig här... fem dagar låter fruktansvärt länge... klarar jag så långt så ska jag... ja jag vet inte L... fira med en cigg kanske L.



Gott nytt år till dig och ha det allra allra bäst i Jönköping...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Jenny

Ciggaretter...? Okejj! ;P



Om du har tid, så kan du checka in min blogg...det skulle vara jättesnällt. Thanx på förhand! ^^

skriven
#4: Anonym

Varför får vi ingen snö? Här regnar det bara, så orättvist. Vi vill också ha snö.

skriven
#5: peter

Ja det är lite orättvist... det kan jag hålla med om... för det är vackert med snön L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :