Stålmannen har ont...

... i tänderna.

Fattar inte riktigt om det är något som jag missuppfattat här... fick ju för bara några dagar sedan bekräftat att jag då äntligen hade blivit den jag så ofta trodde att jag var när jag missbrukade...


... stålmannen alltså...

... och jag blir minst sagt förvånad... livet som stålmannen är inte alls vad jag trodde att det skulla vara... igår var jag trött (trodde jag var något som inte existerade för en stålman... hade misstankar på en kryptonitattack från någon avundsjuk subutexlirare)... och idag så fick jag ringa till min tandläkare... för att jag har tandvärk... något som jag trodde skulle försvinna nu när jag blev stålmannen...

Nä jag är besviken... livet som stålmannen skiljer sig fan ingenting från livet som en vaaaaaaaaaanlig vacker och värdefull kille... inte ett smack... jag gjorde lite efterforskningar på nätet... och hittade en lite mer mänsklig variant av...


... stålmannen...

... å på något sätt får denna bild mig att förstå det väldigt mänskliga med stålmannen... att det inte alls är en snubbe som slipper ifrån tandvärk... disk och alla andra väldigt vaaaaaaanliga saker som tillhör livet...

skit också...

Kommentarer :

#1: Elvira

Naee..stackare.. hoppas du har en snabb å smidig tandläkare.., håller tummarna för det..



Kramar

skriven
#2: peter

Ja fatta att stålmannen blev förvånad... hoppas att inte min tandläkare jobbar med kryptonit... å egentligen heter lex lutor... hua hua...



... nä det är väl tur att det finns människor som kan det här med tänder... typ tandläkare L... så jag släppet taget och låter han bestämma... skönt...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :