Tårar...

... rann nerför mina kinder för en liten stund sedan.

Kan väl inte påstå att det var så att jag behövde ta på mig stövlarna... men det var ändå såpass att jag kände tårar rinna nerför mina kinder...

... jag blev naturligtvis så glad för det så att jag ville fånga ögonblicket med en...


... bild som skulle få era känslor i svängning...

... lyckades väl sådär... kan jag tycka *L*.

Kanske inte blir samma storsäljare som alla de där tavlorna som fanns överallt för några år sedan... ni vet på gråtande barn... finns de kvar... är det någon som fortfarande har dessa tavlor på sina väggar?

Nä allvarligt talat så är det fan stort för mig att gråta... tror att jag behöver gråta en hel del faktiskt... det går väl sådär det med... nu grät jag ju... litegrann *L*.

När jag gråter beror det väldigt sällan på att jag är ledsen... det har hänt men det var väääääldigt länge sedan... i ett kapell som jag klev in på i Grekland för några år sedan... då grät jag av sorg... och det var verkligen befriande... nä denna gång var det den vanliga anledningen till mina tårar...

... En romantisk kärleksfilm... och när det blev det lyckliga slutet... ja då kom det fler tårar än på länge idag *L*... riktiga krokodilisar faktiskt... ja jävlar... kärlek får mig att gråta... och det känns bra... hoppfullt... för det är inga bittra tårar jag fäller... nä tvärtom... det är hoppfulla tårar från en kille som tror på kärleken...

Å det känns riktigt bra... att tro på kärleken... mmmm... riktigt bra...

Kommentarer :

#1: Elvira

skratt

Hoppas lite, att det inte finns så många iallafall..för de va lite..well..hmm..

Skumt egentligen, att det va modernt att hänga ledsna bilder på väggarna?



Jag tyckte det kom lite tårar allt som oftast under filmen..fiiiin jue..



En kille som tror på kärleken..suck du är verkligen "one of a kind" ler



Stor varm nattikram



skriven
#2: Inkan

Eller också är du helt enkelt labil just nu?

skriven
#3: peter

Hehe... jo labil är jag verkligen... faktiskt lite mer än tidigare... det är tydligt att rökning "stänger" av känslor... mina känslor svänger betydligt mer nu när jag är rökfri L...



... ja labil... jag gillar det L...



... för att gråta till dessa filmerna är ju bara helt jävla underbart L... å jag tror inte att jag är ett endaste dugg annorlunda... skulle bli förvånad om inte de flesta killar tror på kärleken... ja inte bara killar utan de flesta människor faktiskt...



... visst är vi många som har blivit besvikna någon gång... och som är rädda för att bli det igen... men de flesta jag känner drömmer faktiskt om kärleken... en vanlig variant är i tvåsamhet... och jag känner minsann inte många som inte vågar prova tvåsamhet... inte bara en gång utan massa gånger... och vad är det om inte en stor tro på kärleken L ...



... det är fint att tänka på hur många vi är som gillar kärlek... L... och att det börjar bli okej att visa det... även om man som i mitt fall... kanske är en smula labil L...



(((kram)))

peter

skriven
#4: Elvira

Önskar verkligen jag hade dina ögon att se med, på vissa saker..

Tycker iallafall att du är unik, så det så =)



Kanske sant att de flesta tror på den,jag inbillar mig ju att det ligger något i uttrycket "Störst av allt är kärleken".. och inte bara "ligger något i" i min värld är det absolut sanning..ler



Men har inte tänkt på det så..att alla tror..?

Kankske det kommer, efterhand, när jag väjer mig vid linsen..



Har du läst nån bok av Paolo Coellho?

Kan ju säga att jag läste ALLA i somras( som alltid, allt/ingetler)..makalös man, för de är så olika alla, med ett gemensamt, att kärleken övervinner allt..<3



Labil..ler..okej



Kramkram



skriven
#5: peter

Det är med ett STORT leende jag läser om hur du läste ALLA Paolo:s böcker i somras L... och ja jag har läst några styckan av hans böcker... och de flesta jag läst har jag tyckt väldigt mycket om... den första jag lästa var ju Alkemisten... och den är ju helt fantastisk L...



... och som du säger... hans böcker är väldigt olika...



... vi är nog lika unika allihop L... och jag gillar din syn på livet... bara så du vet L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :