Trött...

... kan jag bli av lite olika anledningar.

En ganska naturlig orsak är väl brist på sömn kan jag tänka... och jag har för tillfället lite problem med min sömn... inget allvarligt men lite förvånande ändå... jag brukar ju sova som en stock... lägger huvudet på kudden... somnar... och blir väckt av väckarklockan på morgonen... har inte ens ett minne av att jag drömt något.

Det är annorlunda nu... naturligtvis så har det med min rökfrihet att göra... vaknar några gånger varje natt... genomsvettig... och det känns lite ovant... ingen större fara... men ovant... och så är jag förstås lite tröttare än vanligt när klockan ringer.

Jag kan också bli trött på jidder... ni vet sånt där helt meningslöst skitsnack... rätt eller fel... hit eller dit... bra eller dåligt... ja ni fattar... skitsnack... som oftast går ut på att "vinna" eller få in en replik... gärna det sista ordet *L*... åhhh... jag blir sååååå trött varje gång det händer... det är ju så meningslöst och tillför inte mitt liv någonting...

... att vara trött på morgonen för att jag har svårt att sova nu när jag håller mig rökfri tror jag i alla fall kan tillföra mitt liv någonting... jag har en förhoppning om det... ja faktiskt *L*... i det fallet känner jag hopp...

... till skillnad för vad jag känner över åsiktsjiddret... det är ju bara... *suck*... möjligtvis lite roligt... för det är ju inget annat än komiskt egentligen... tragiskt visst... tragikomiskt när det trots allt handlar om människor... som inte fixar att vara vuxna... och jag kan bara le åt mig själv när jag trillar in i sandlådeleken... lite överseende... förlåtande... och ömsint kärleksfullt... jag är ju trots allt bara en människa *L*... att jag har åsikter är ju närmast att betrakta som... på sin höjd... möjligtvis... intressant... i sin obetydlighet... för åsikter är... ingenting värda... de är ju bara... åsikter *L*...

... att jag har rätt och att mina åsikter är de rätta... det är ju en helt annan sak *L*...

Kommentarer :

#1: Anonym

och då gör du ju det själv ju;) Ägnar dig åt åsiktsjiddret. med den skillnaden att du anser att du har rätt!..som alla andra.

skriven
#2: Anonym

jag blir trött på din blogg som inte tar emot inlägg;))

skriven
#3: peter

Ja det är ju det jag säger... åsikter är bara åsikter... L... mest ett himla jidder L... vad kom nu först... hönan eller ägget L?



(((kram)))

peter

skriven
#4: Elvira

Menar du att du har folk omkring dig, som har den usla smaken, att dividera med dig NU?!!

Humpfrr!

Attans va osmakligt å elakt..tycker jag!

Är förresten heeelt övertygad om att dina åsikter alltid är väldigt rätt, oavsett vad!Så det så!!

För du är bäst..jaa,,helt enkelt bäst!

As simple as that!

;)

skriven
#5: H

Jag håller med dig. Antalet meningslösa saker i mitt liv ökade när jag slutade röka...liksom antalet idioter,,,flin,,,det enda JAG kunde tänka på var rökningen,,,,och att det faktiskt var lite synd om mig! Hehe...det går över =) kram och ha en bra dag!

skriven
#6: peter

Jo jag kan se ett samband L... antalet idioter kanske kan ha en liten tendens att öka just nu... eller å kommer det att bli tvärtom... att jag inte orkar bry mig om så mycket annat än rökfriheten L...



... å du har såååååå rätt Elvira... inte fan får man diskutera med oss nu... det är fusk L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :