Vem drog ut...

... kontakten?

Poff... så kändes det... poff så var all min energi borta... batterierna helt tömda... och jag var inte beredd.
Det är väl inte så konstigt egentligen... många intryck de senaste dagarna... så när jag kom till jobbet idag så pallade jag halva dan... sen tog det slut... och jag är väldigt lyckligt lottad som jobbar där jag gör... så lösningen var förbluffande enkel... jag åkte helt enkelt hem *L*... somnade i soffan några timmar... helt slut.

Det börjar trilla ner lite poletter... på vad jag fick med mig från min skola... och jag blir förvånad... för det är mer än jag vågat hoppas på... börjar fatta det nu... woow... så rätt det blir... livet på livets villkor... om jag vågar ta för mig och ta mitt ansvar... en dag i taget... nu dröjer det ett tag innan vi träffas nästa gång... men jag har att göra... vi har fått...


... lite böcker med oss att läsa och lära oss till nästa träff...

... och det är inget som jag oroar mig för... jag är bekant med materialet *L*.

Och föresten... på tal om något helt annat... nu har jag varit rökfri i 20 dagar... 17 timmar... och 39 minuter... och vet ni vad?

Jag är fett röksugen just nu... men det kommer att gå över och jag ska lägga mig rökfri idag också... imorgon är en annan dag... men jag skulle bli förvånad om jag vaknar röksugen... det har jag inte gjort en enda dag på hela detta året... undrar om jag någonsin vaknat röksugen?

Kommentarer :

#1: Elvira

..inte ens en timme kvar, till

"magiska 3-veckorsgränsen"..

Känns skönt att ha dig på samma sida av den ler

Gissar att du sover gott nu-väl värd det..Duktiga du!!



Nattinatt, å Stooora Kramen

skriven
#2: peter

Jag tycker också att det är skönt att ha dig på samma sida L... du ska ha en massa tack för du ska veta att du har en stor del i mina (strax om 12 minuter L) tre veckor...



... ja gonatt... sov gott... å...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Anonym

jaget och missbrukaren är ju en bok som inte är så dum! På tiden att du får ta del av den! Den är BIBELN för oss som gjort behandling ordentligt.

skriven
#4: peter

Jag har faktiskt redan läst den boken... och Craig Nakken är en av de personer som jag nog snott mest av till mina egna föreläsningar (med hans godkännande såklart L)... och jag håller med dig... den boken är väldigt bra enligt mitt sätt att se på beroendesjukdomen...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :