Vilken fälla...

... jag har byggt åt mig själv... mitt pucko!!

Mitt jävla rökfriprojekt har ju helt gått över styr... ska jag ge någon ett gott råd så är det att sådana här projekt ska hållas hemliga... säg för fan ingenting till någon om ni tänker testa att vara rökfria i någon dag... gör absolut inte som jag... skriv ingen blogg... och börja fan inte tävla med er själva.

Hur lätt tror ni det är för mig att tända min cigg just nu?

Shit... 3 dygn 9 timmar och 34 minuter... rökfri... fan...

Kommentarer :

#1: Henrik

Ja, det är underbart. Du har lurat dig själv att tvinga dig att ge dig själv kärleksgåvan av rökfrihet. Den är du värd. Du är fantastisk! Tack för att du delar med dig av allt detta!



Kram Henrik

skriven
#2: peter

morrrrrr... grrrrr... du är inte helt oskyldig till detta heller ska du veta... så akta dig... kanske tar jag reda på var din brevlåda bor... fan för folk som går före... L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Henrik

He, he, he... Glad att kunna "hjälpa"...

Brevlådan bor längst ner i svalen, skicka gärna ett "tackkort"...



Kram Henrik

skriven
#4: peter

Kanske en rökbomb... L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Kicki

Det här e ju det bästa du gjort, att dela med dig menar jag...vi kan ju se att du fixar det här å ge dig små sparkar där bak!! å att du skriver om det är säkerligen bra för du får ju ur dig mycket genom detta!!!...FAN så duktig du e!!...e riktigt imponerad å för varje dag som går så e du ju ett steg närmare att titulera dig icke rökare!! =)

skriven
#6: Elvira

Fan va bra!! Blir riktigt äkta glad, att du håller i..som sagt, det är ändå ganska skönt att veta, att det finns en galenpanna till där ute..ler

Vet du..törs inte säga för mycket än, men nu känns det faktiskt ganska bra, IDAG som först pust

Eller så är jag lugn, bara för att jag är utmattad av att vara ilsken å hispig?:)

Hoppas hoppas hoppas att du håller i..bara liiiite till..

Det där om att berätta för alla via bloggen, kan jag skriva under på direkt, kände exakt detsamma, det blir ju pinsamt att misslyckas..även om du nu gjort en "gardering" genom att skriva TYDLIGT att du BAAARA experimenterar.. nåja, önskar av hela hjärtat att du låter experimentet hålla på, iallafall en timme till..å en till..



Kramis





skriven
#7: peter

Nja... icke rökare kommer jag inte att bli... det tror jag inte riktigt på L... en rökfri rökare är nog det närmaste för mig... det är ju lite så jag gjort med drogerna... jag kommer aldrig att bli en fd. narkoman... nä jag är en nykter narkoman och det är en jävla skillnad för mig L...



... och det är viktigt för mig att ha min gardering... att vad som än händer så har jag vunnit... varje dag... varje timme... varje minut är en seger...



... å jag håller med dig Elvira... pust... är ett passande ord L...



... 3 dygn... 11 timmar och 50 minuter... av... pustande...



(((kram)))

peter

skriven
#8: Malin Jönköping

Hej igen :}

Klart att ja är här inne och läser. Alltid lika intressant med bloggar. Och särskligt någon som man känner. Är ju inte så att ja träffar er där nere så ofta som förr.Jag var nere för ett tag sedan men då var ni alla på Gotland .. :( Hoppas att man ses snart igen.

Lycka till med rökningen,verkligen!!

Kämpa på.. Duktig som fixar alla minuter.

En dag i taget, ibland till och med 5 min i taget.



Bamse kram../ Malin Jönköping.

skriven
#9: peter

Tack... ja det är verkligen fem minuter som gäller just nu L... ja jävlar... du får väl ställa in dig på att åka till Halmstad 5-7 juni... det är minst lika skoj som Gotland L... och det vill inte säga så lite L... det hade varit skitskoj att se dig där...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :