Brrrrr...

... vill inte, vill inte.

Men den känslan styr inte mig... för jag är inte ensam... och tillsammans så kan vi göra vadsomhelst... det spelar ingen roll att det regnar järnet idag... för vi är på väg till stranden nu... lite försenade men va fan... bättre sent än aldrig... så nu sparkar jag av mig skorna...


... plaskar runt lite i vattenpölarna...

... och drar till stranden för dagens bad... inte för att jag vill just nu utan för att jag kommer att må som en prins efteråt... det vet jag av erfarenhet... men jag ska ärligt säga att det inte räcker att veta det... för hade jag varit ensam om att veta detta så hade jag hoppat över badet idag... men jag är inte ensam längre...

Kommentarer :

#1: Eva T

Kaaaaaallllllllllllltttttttttttttttttt !

skriven
#2: peter

Det trodde jag med... ack vad jag bedrog mig... det var skitskönt L... mumsfillibabba för själen... och sååååå underbart vackert ljus det var vid havet idag...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :