Cannabis Sativa...

... innehåller min munsalva.

Ja det är vad det står på innehållsförteckningen... och det var med öppna ögon jag köpte den... inte för att jag trodde att jag skulle bli påtänd eller nåt sånt... nä för att jag ville ha det bästa för att laga mina sönderbrända läppar med... och expediten berättade för mig att just denna läppsalvan var den bästa... så va fan...


... jag tog chansen... trots majabladet på förpackningen.

Idag så skulle hela gänget på reggeafestival i Halmstad... och då tyckte jag faktiskt att det passade att smörja in mina läppar lite extra... det är ju inte så ofta jag är på konsert nuförtiden... så jag ville ju passa på att föreviga några danssteg med min mobiltelefon... men när jag nu ser på filmen så undrar jag om inte min munsalva på något sätt påverkar det konstnärliga uttrycket på min lilla film...


 ... är detta kanske en lite för flummig flumfilm?

Och har jag isåfall tagit återfall på munsalva... hua mig hemska tanke...

Kommentarer :

#1: >|O|<

Hmmmm....



Är nästa steg en whisky för att gurgla eventuella halsbaciller!!??



/Jaakko

skriven
#2: Elina

Fin blogg! OCH gud vilken skum innehåll!!!!

har du bloglovin? Lägga till varandra isånnafall? =)



XoXo

skriven
#3: peter

Näää... whisky vågar jag fan inte gurgla munnen med... då finns det ju en risk att jag blir riktig sjuk... min munsalva köpte jag i ren desperation L... hon lovade att den var bäst mot mina sönderbrända läppar... och jag lovade mina vänner att inte äta upp den L...



... tack för komplimangen... både fin och skum... jag bugar mig... men en sak undrar jag... vad är bloglovin???



(((kram)))

peter

skriven
#4: Isa

Vad tycker du om blondinbella?

gå in på min blogg och svara på frågan:) puss<3

skriven
#5: peter

Såklart att jag ska svara på det... och det blir samma svar som här... att det kan jag inte svara på för jag känner inte henne... men jag förstår att det är många som tycker en massa om henne...



(((kram)))

peter

skriven
#6: Rebecka <3

hahahah canabis! XD fan va kul

skriven

Kommentera inlägget här :