En vecka till...

... sen har jag semester.

Idag är det den första dagen i resten av mitt liv... och inte bara det... det är också den första dagen på den sista veckan innan min semester... 5 dagar kvar på Tylösand... sen har vi lyckats fixa vårt "VågaVa go beach" ännu ett år... och jag har väääääldigt gott hopp om att vi kommer att ro det i hamn även detta året... det skulle kännas skönt att kunna avsluta...


... med flaggan i topp... alla dagar i alla väder.

Det är viktigt för mig att avsluta det jag startar upp... jätteviktigt och skitsvårt... jag har alltid varit en rackare på att sätta igång alla möjliga projekt... och fullständigt värdelös på att avsluta dem... vilket naturligtvis fått mig att må skitdåligt på alla möjliga sätt...

... nä att avsluta projekt är någonting som jag fått öva på... och som jag behöver hjälp att fixa... det finns inte en chans för att jag skulle kunna fixa vårt sommarprojekt på egen hand... jag är så himla glad över den hjälp jag fått... att vi kan göra detta tillsammans... för så är det... ensam står jag mig kort... men tillsammans så är ta mig fan inget omöjligt... tillsammans klarar vi nästan vadsomhelst...

... vad skönt att slippa vara ensam... att få tillhöra ett VI...

Kommentera inlägget här :