Partyparty...

... all night looooong.

Vi snackar om värsta feta partykillen nu... ojojoj.

 
... ingen går säker nu.

Nja det är väl inte riktigt sant... jag har liksom vuxit ifrån partytjosangrejen de senaste åren... och det är helt okej för partypartygrejen klarar sig faktiskt alldeles utmärkt utan mig... eller hjälpligt iallafall *L*.

Det fanns en tid i min drogfrihet då jag tyckte att det var viktigt för mig att kunna göra vadsomhelst utan att behöva droga mig... och på den tiden blev vadsomhelst oftast att gå ut på krogen och lära mig festa utan varken knark eller sprit... och det tog ett tag men trägen vinner... jag kan idag gå vart jag vill utan att behöva peta i mig något... jag fixar att dansa nykter... och jag har gjort det i några år... varit den drogfria partykillen.

Det var skoj att gå ut igår... nästan lite nostalgist... men jag blev också väldigt påmind om att jag redan gjort den grejen... att det nu är andra utmaningar som väntar på mig... och att jag utvecklas... ja jävlar... det händer grejer hela tiden... om jag låter dem hända... jag är inte längre en slav under mina rädslor... jag är fri... att göra precis vadsomhelst...

... jag är ledsen alla partypartyställen... men ni får faktiskt klara er utan mig nu... jag kan redan dansa nykter och tänker anta nya spännande utmaningar... som lockar mer än att gå ut i sommarhalmstad och dansa... ja jävlar... nu åker jag snart till Barcelona... drogfri... bara för att jag nuförtiden kan göra vadsomhelst... och vem vet... kanske blir det lite partyparty där... för jag har ju faktiskt lärt mig att dansa nykter...


... i ett pulserandepartypartyfulltavturistersommarhalmstad...

Kommentera inlägget här :