Succé...

... varken mer eller mindre.

Och det är väl inte så konstigt... det är ett strålande sommarväder och som gjort för att jaga ultravioletta strålar på stranden... fortsätter det så här så kommer hela gänget snart att förvandlas till...
 

...pepparkaksgubbar och pepparkaksgummor.

Det är "bara" dag 3 på årets upplaga av "VågaVa go beach" och jag vill utan att blinka redan påstå att det är en succé... vad som än händer med den fortsatta sommaren... vi har redan hunnit med att förmedla vilket rikt liv det kan vara att leva drogfritt... och vi har sett hoppets ljus tändas i ögonen på nyktra narkomaner som tvekat lite inför vad ett liv utan droger kan innebära... att det inte är lika "roligt" som att sitta i en öken och suga på stenar... utan precis tvärtom... ett liv fyllt med...

... precis vad som helst...

Kommentarer :

#1: anette

fan vad häftigt det här e... vet hur det känns har sett samma sorts blickar dom senaste dagarna här med o idag mötte jag en jag aldrig trodde jag skulle få se i våra fina rum... ännu en tacksam dag... ska försöka skicka länken på annat sätt annars lägger jag den på ett usb minne... hur mår skinnet nu då har du bränt upp dej?? ha en trevlig kväll kram på dej jag ringer nästa vecka A <3<3

skriven
#2: peter

Ja visst är det fantastiskt att möta dessa människor och se hoppet i ögonen... och VETA att MIRAKEL finns... vi är ju faktiskt levande bevis själva L...



... ja filen var nog lite för stor...



... och jag gör mitt bästa för att bränna mig... solen är verkligen vass nu L... det svider lite skönt nu på kvällen och jag har fått massor av färg på några få dagar (tre)... vi hörs av...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :