Väder...

... dramatik.

Efter en värmebölja som heter duga så kom det då... regnet... och som det regnade här hemma i de smålänska skogarna... rena skyfallet... och inte bara regn... nä det...


... blixtrade och dundrade så det stod härliga till här inne i skogarna.

Väder är häftigt... idag var jag inte så stor när jag kände marken vibbrera av åskans kraft... och jag tycker att det är magiskt att gå ut i regnet och känna hur det känns... att vara nära naturkrafterna... lite gudgrejen över alltihop...

Kommentarer :

#1: anette

jaaaaa jag bara älskar väääder det vibrerar i hela kroppen på mej... är det sånt här väder du ska beställa tills vi kommer så e jag nöjd hihi =o)

skriven
#2: peter

ja väder är verkligen kraftiga grejer... alla väder är ju väder... L...



... tänkte att jag skulle beställa lite sol också om det är okej...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :