91:an...

... kallades jag för i lumpen.

Ja tro det eller ej men jag har faktiskt gjort lumpen... men inte i Halmstad som 91:an... nä jag gjorde min värnplikt på KA 5 i Härnosand... men att jag kom att tänka på detta har en halt annan historia... jag håller ju fortfarande på att jaga fängelsedirektören på Halmstadskåken för att försöka ta mig in på teater nästa vecka inna på anstalten... och va fan har nu detta med 91:an att göra kanske ni med rätta undrar...

... och det är ju detta med att komma in fängelset jag tänker på... och så började jag leta efter en bild till detta inlägg... och kom att tänka på 91:an... ja han fick ju allt som oftast sitta i "buren"... och här har ni en bild på när han som mig inte riktigt har lyckats ta sig in...



... i cellen... än.

Men han lyckades alltid hamna inanför murarna till slut... och det fyller mig med ett visst hopp... kan ju inte ha kallats för 91:an helt utan anledning... så jag ska nog fan också kunna hamna inanför murarna...

Kommentera inlägget här :