Aktiv...

... idrottsman har jag varit idag.

Ja jävlar... trots en fortfarande intensiv träningvärk har jag idag plågat min kropp med diverse rörelser... det började rätt tidigt i morse med ett yogapass på mitt gym... och jag kan lova er att det var fan inte så lätt att sträcka på vissa väääääldigt ömma muskler... ett resultat av helgens morgonyoga på stranden i Gullbranna... där jag fick för mig att jag var betydligt vigare än vad jag var... men jag blev så imponerad av mig själv och att det funkade att köra ett pass idag så att jag utan att tveka föreslog mina vänner en golfrunda nu på eftermiddagen... fattar inte varför jag kan få för mig att jag egentligen är ...


... ett golfproffs...

... undrar lite om det kan bero på min jämnhet... för som Janne sa...

-"det är de riktiga proffsen och du som spelar så jämt hela tiden".

Grejen var väl bara att min jämnhet mer berodde på att jag slog så många slag man fick slå på varje hål varje gång... och eftersom alla hål utom två var par tre hål så blev det ju 8 slag hela tiden... utom på två banor där det blev 9 slag... och det är ju rätt jämnt... okej nu var inte detta riktigt sant... det var mer ett exempel på hur vi kan psyka varandra för att få motspelaren ut balans... vi har alla våra trix... mitt är att se cool ut på golfbanan... det spelar ingen roll att jag solen går i moln... solbrillorna hör till... konstigt nog kom jag sist idag igen... trots att jag tyckte att jag såg rätt cool ut...

... ja det häringa idrottandet tar på krafterna... jag är faktiskt helt slut nu... fattar inte... jag är ju fan fortfarande rökfri och har varit det rätt länge nu... är det bara jag som gått på myten om att man skulle få bättre kondis och sånt när man var rökfri... inte fan har jag märkt någon skillnad... jag håller fortfarande på att dö när jag när jag rör på mig... vad har jag missat... hur fixar människor att få kondis... vad är hemligheten?

Måste man röra på sig regelbundet... typ idrotta?

Och i så fall... om det skulle vara på det viset att man fick kondis av att idrotta... vad är det då jag sysslar med?

Kommentarer :

#1: anette

snälla skriv en bok.... ja bara älskar dej... =o)lol

skriven
#2: peter

Vilken komplimang L... att skriva en bok är en dröm jag har... någongång... någonstans... om någonting...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :