Kärlek...

... är stort.

Ja ibland så "glömmer" jag bort hur stor kärleken är... ja jag vill faktiskt påstå att till slut så finna det "bara" kärlek kvar... men ska jag gå in på hur jag resonerar då så är jag rädd för att det kan bli en liten smula "flummigt" för er att läsa... för mig däremot är det kristallklart... och handlar lite om min uppfattning om en kraft starkare än mig själv... och då är jag redan ute på lite hal is... för då handlar det ju om guderiet... å guderiet är någonting som vi människor har lyckats krångla till riktigt ordentligt om ni frågar mig... men men... det är ju min uppfattning.

I vilket fall som helst så är ju kärlek fan så mycket mer än kärlek i tvåsamheten... ni vet... kille träffar tjej... eller tjej träffar kille... öhhh... eller... tjej träffar tjej... öhh... kille träffar kille... eller hur var det nu... kille träffar en kille som träffat en tjej som träffat en annan tjej som redan träffat den första killen som träffat... ja t.om. tvåsamhet kan ju vara tillräckligt komplicerat för att bli rätt krångligt... men nu snöade jag iväg lite väl mycket... vad jag ville säga är ju att kärlek kan vara lite vad som helst... ja ta bara kärlek till livet... kärlek till ljuset... kärlek till kärleken... och en symbol som oftast får symbolisera kärleken är ju ett hjärta... och jag har målat massa hjärtan idag... det känns skönt att måla hjärtan... kärleksfullt *L*...

... och eftersom vi nu har flaggor så det räcker och jag inte kunde sluta måla.... så hoppas jag att denna...


... T-shirt kan sprida lite kärlek... både inåt och utåt...

Kommentarer :

#1: Anonym

d e bra då "känner jag igen dej" killen med d största hjärtat grymt tufft tycker jag kramis o sov gott =o)A

skriven
#2: peter

Ja istället för en nejlika i knapphålet... kunde ju inte låta bli att prova den direkt... då märkte jag att den svarta färgen inte hade torkat så jag kladdade ner den direkt SUCK... JAJA SMÄLLAR MAN FÅR TA L...



... syns imorgon... jag kommer och möter dig vid stationen och kör dig direkt till stranden i Tylösand L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: anette

fan jag har nästan lite av den där gamla mucka från kåken känslan... mmmmm d gäller att göra om sina gamla vanor o mönster...<3

skriven
#4: peter

Du är i trygga händer...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :