LOVE...

... hurts.

Jo så är det... och det kan jag känna just nu.
Det gör fysiskt ont i min kropp av den saknad jag känner just nu... fredag, lördag och söndag har jag nu fått umgås med mina helt underbara fina vännar som jag har i vår helt fantastiska gemenskap... och jag älskar mina vänner... hur mycket som helst... och det gör ont att skiljas från dem man älskar.

Jag får de det positivt... att jag har sååååå många människor som jag älskar... det är verkligen en gåva.
Och ni ska veta att det är ni... ja kanske t.o.m. just du som läser detta precis i detta nu... det är alla ni som gör mig till en helt otroligt rik kille... jag är väldigt lyckligt lottad... och det är nu här hemma i mitt hus i min ensamhet som jag känner hur mycket jag saknar er alla...

Men fan... håller jag mig bara drogfri så sitter jag snart där igen... kanske syns vi snart igen på ett...


... maratonmöte?

Jag skulle inte vilja vara utan den smärta som jag känner nu... för det gör fan ont att sakna er som jag gör just nu... plus att jag är så jävla trött att ögonen går i kors på mig... jag har massor att skriva om men det får vänta tills jag vilat mig en smula efter detta helt underbara konvent jag varit på... vi snackar om ett helt hav av... LOVE...

Kommentarer :

#1: Elvira

Hur stort som helst, kan bara instämma i dina ord här =)

Så man önskar att man kunde frysa tiden liiite bara..eller snabba på den massor till nästa gång..



Vila tröttisögonen du, tusen tack för allt, dröm sött å stor kram

skriven
#2: peter

Tack själv... vi är ett häftigt gäng... tillsammans fixar vi fan allt...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Carina

Så sant, LOVE HURTS! Men just nu är det bara lyckotårar som rullar ner för mina kinder:), dags att sova lite skönhetssömn, och i morgon är en ny dag med nya möjligheter!!

Gonatt:)

skriven
#4: peter

Ja vi är ju bara så himla lyckligt lottade som har dessa möjligheter att få känna denna kärlek... tack för att du är min vän...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Eva T

Hej min Vän !

Å tänk så häftigt att vi kan tycka om varandra utan att vi tycker lika om allt och alla.

Kram ! Önskar dig och oss alla en underbar måndag.

skriven
#6: peter

Ja mångfalden är en verklig gåva...



(((kram)))

peter

skriven
#7: rebecca mcnugg

asså, blir typ avensjuk ju..

hur gör du för att skriva så bra? :) jag vill oxå skriva bra men de blir lixom alltid så .. dåligt xD

några tips? :)

skriven
#8: peter

Jag började blogga för att lära mig skriva... så vad himla massa glad jag blir när du tycker att jag skriver bra L... då måste ju mitt tips bli att skriv... å skriv... å skriv... så bloir det liksom rätt bra till slut...



... men det är inte alltid så lätt att skriva... viss dagar är det hur lätt som helst å andra dagar så funkar det bara inte... då har jag ett trix... ta din mobil och filma ett eget you-tube klipp... det blir garanterat vääääääldigt personligt L...



(((kram)))

peter

skriven
#9: rebecca mcnugg

haha tack så mke för tipset :)))))



hihi kram :)

skriven
#10: peter

allting blir lättare om man hjälps åt L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :