Nöjd...

... gillar jag.

Vilken skön känsla det är att vara nöjd... å så jävla enkelt att skapa denna känsla.
En dammsugare... skurhink med luktagottmedel... en blöt trasa... och så full fart ett litet tag... vipps... lukta gott i hela huset... nya sängkläder... och en skinande ren...


... diskbänk.

Snacka om att det är med ett stort leende jag slänger mig i TV-soffan kl. 20.00 och spanar in...

...little miss Sunshine...
 
...en helt ljuvlig film som jag tänkte se om idag (jag ser väldigt sällan om en film men denna var sååååå himla bra)... jag rekomenderar varmt de som har TV1000 drama att se denna film... är ni som jag belåtna efter att ha fixat något som ni inte ville så är det ju lätt att njuta... för det är inte helt fel att känna doften av luktagottmedlet när jag ligger i min soffa och bara mår så soft bra... det är så jävla skönt att slappa efter en städning... mmmmm... jag är fan nöjd...

Kommentera inlägget här :