Nya Tänder...

... igen.

Jaha idag så fick jag då mina provisoriska... sommartänder.

Och jag vet väl inte riktigt hur jag känner inför detta faktum... helt klart är att det känns himla konstigt i min mun... plastigt och konstgjort... stort och ovant... inte så underligt eftersom det är 15 år sedan jag hade tänder hela vägen senast.
Jag har lite svårt för att prata nu... inte så farligt men jag har en liten läsptendens som låter skojig.

Tand-doktorn tyckte att de nya tänderna blev bättre än de vi provade förra veckan... och jag är beredd att hålla med... men jag är väääääldigt osäker på vilken av alla mina olika masker som egentligen gör mig rättvisa... vem av nedanstående bilder är jag?

  
Vilken av dessa personerna är "snyggpeter"?

Kommentarer :

#1: Anonym

Du e snygg både utan och med tänder, Peter!



Kram Gunn

skriven
#2: Hannah Hellgren

Det är våran Peter vilken som! Utstrålningen sitter i hjärtat!

Kramar Hannah

skriven
#3: Anonym

Du har en enorm utstrålning,Peter! med eller utan tänder! Susanna i Linköping

skriven
#4: Eva T

Hej min Vän !

Jag kommer ju ihåg dig med "tänder" men ja du, det känns och ser lite ovant ut å hur tacklas begreppet "Peter glugg" nu då ? !

Men du är i alla fall vår egen Peter. Så nu blir det väl bara Peter Våga Va..........

Kram

skriven
#5: Eva T

Hej min Vän ! Igen................

Då du vet, tänder å tänder, du vet din lilla skena som var med om så mycket.

Kram......................

skriven
#6: peter

Tack... vilka fina ord ni ger mig... jag blir rörd...



... peter glugg är enkelt sätt två prickar över u:et så blir det mer som ett tyskt efternamn L... annars så går det bra med "bara" peter också...



(((kram)))

peter

skriven
#7: Elvira

Håller med alla föregånde..ALLA tre är snyggpeter!!!



Kram kram

skriven
#8: peter

Ni är BÄST!!!

Med sådana vänner så känner jag mig iallafall som världens snyggaste peter...



(((kram)))

peter

skriven
#9: anette

ja kan inte hjälpa det men ja e ändå mest förtjust i dej på mittenbilden men vi får väl se på fredag irl kramas anette

skriven
#10: peter

Jag håller med dig... fast å andra sidan så är det en riktig fotograf som tagit den bilden och han var himla duktig L...



... snart fredag L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :