Ont...

... i hela kroppen.

Körde ju med morgonyoga på konventet i Gullbranna nu i helgen... och jag måste ha glömt bort att jag bara tränat yoga typ 2 gånger den senaste månaden... och nu ger mig min kropp väldigt tydliga signaler på att det inte är så ofta om man ska utge sig för att vara typ yoga-instruktör.

Eftersom jag gärna vill vara lite duktig så är detta faktum ingenting jag nämner... nä istället så gör jag mitt bästa för att se ut som den duktiga och viga proffsiga...


...yogasnubben.

Det är jag inte... visserligen så har jag tränat yoga i många år... men det hade min kropp glömt bort... jag har en ruskig träningsvärk... plus att jag lyckades att sträcka min rygg... men va fan... det var himla shysst att vi var några stycken som pallade att gå upp tidigt på morgnarna och ge oss själva upplevelsen av att få starta dagen på en fin sandstrand i morgonsolen... tack till er som gjorde det möjligt... att det gör ont i kroppen just nu gör ingenting... för i hjärtat så bär jag med mig morgnarna på stranden tillsammans med mina fina vänner... och det är verkligen...



... ett riktigt fint vackert minne.

Kommer nog att skriva lite mer om konventet här på bloggen inom en snar framtid... har en liten story om mina tänder som jag gärna vill dela med mig... och en massa andra prylar som snurrar i mitt huvud nu... ja det har hänt en hel del denna helgen... ja jävlar...

Kommentera inlägget här :