Strandraggare...

... vill jag väl inte kalla mig för.

Min bild av en strandraggare är en helt annan än den bilden jag har av mig själv... och tydligen så stämmer den inte riktigt med internets bild heller... jag brukar slå på nätet för att leta bilder till det jag skriver här och jag slog på strandraggare nu... och då fick jag veta att det handlade om något helt annat än vad jag menade... fick många träffar på nakenbad och sex på stranden... och det var inte det jag letade efter... nä jag ville ju ha en bild på en gymtränad kokosolje insmord snubbe som gick omkring på stranden med stringtrosor...

... men internet hade nu inte denna bilden av en äkta strandraggare... den fanns bara i mitt huvud... och inte heller kunde jag känna igen nätets bild av en strandraggare heller... fan det kanske inte finns några riktiga strandraggare kvar... bara...


... lite lagom gamla vanliga vackra och värdefulla människor som mig.

Kommentarer :

#1: Anonym

strandraggare är förmodligen lika seriöst och allmämt känt son VÅGAVA go beach, bara något påhittat för att vara på stranden och inte göra ett skit och lura någon att det skulle göra någon som helst nytta. vad gör en sk strandraggare, ja förmodligen jagar någon form av bekräftelse, vältränad, modern strandnisse eller donna. det e ju mer än man kan säga om nynyktra, skiträdda paddor eller torskar som ni försöker bota från social fobi..på en strand. hallå om möjligt så gör ni fobin värre men eftersom allt handlar om en persons ego så blir sjukdomen centrerad till egot, skitbra.så länge peter säger att det är bra , så hakar nynyktra,skiträdda killar och tjejer med. och kanske får du nåt av dina sexuella vanföreställningar tillfreds samtidigt,vilken dubbelpoäng och betalt för det på köpet. låter som en riktig hora , både du e de stackarna du får med dig i sitt livrädda tillstånd, att du ni inte kör VÅAVA go naken bad, så påskyndar ni processen för de som kanske blivit sexuellt utsatta. VÅGAVA go beach,varför inte go direkt till skogome där alla sexuella brottslingar sitter,så kan du riktigt smörja kråset.

skriven
#2: peter

herregud vad bitter du verkar vara... en fråga... vad är det som får dig att lägga ner sååååå mycket energi på någonting som du uppenbarligen ogillar och bara vill dissa... varför gör du inte något vettigt istället?



(((kram)))

peter

skriven
#3: Anonym

Till dig som inte vågar stå för dina åsikter och skriver anonymt, det finns en låt som heter "Avundsjuk" den skulle nog passa dig L

Jag brukar också vara på stranden är jag också en sexuell brottsling då?

skriven
#4: tony

som jag har förstått vågava så vill dom va en hjälpande hand för missbrukare så om dom ser en möjlighet att göra det på stranden så låt dom för f#n göra det och stötta dom istället!!är det så att du har problem med folk som vill hjälpa människor i missbruk så har du nog större problem än dom!!kram

skriven
#5: Elvira

Men va faaaan..?

Är det fortfarande samma galning?

Är det nån som har usel humor, eller är det på riktigt en människa, med så begränsad tanke?

Finns det såna?

Alltså..på riktigt?



Jaja..som vanligt fick jag en stor lust att vässa tänderna, å som vanligt låter jag bli..för det är så svårt att veta vem man ska bita, när det alltid är anonymt..humpfrr!!!



Fortsätt med ditt Peter, du är bäst- ALLTID!!



Kram kram

skriven
#6: Roger

Häftigt att se att vågava gobeach skapar diskussioner. Sen att det finns bittra människor som vill döma ut den "hjälp" som finns genom att vända sin egen ångest mot er, ja det tycker jag vi tar och skiter i. Lycka till med projektet!

Kram Roger

skriven
#7: peter

Tack... titta ner någon dag... du vet var vi håller till ju... och i år är det inte de röda hjärtballongerna utan en röd hjärtflagga du får ta sikte på...



... annars är allt som vanligt... massa tillfrisknande och en och annan mulle L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :