Yoga...

... behöver jag.

Jag har känns mig lite småstressad och en liten smula flyktbenägen den senaste tiden.
Tror att det här med tänderna påverkar mig mycket mer än vad jag vill se... och jag misstänker att det kan bli vissa svårigheter med sömnen inatt... precis som förra gången jag skulle till tand-doktorn... och förra gången.

Jag blev ju sååååå himla besviken sist... hade helt glömt bort känslan av hur sne jag är i käften... och kraften i den känslan förvånade mig... och att jag omedvetet lik förbanat bygger upp förväntningar som inte är realistiska... snyggpeter... *suck*... jag trodde ju bara att jag skojade...

Nä jag ska strax kasta mig iväg på mina rullor för att ta mig till ett yoga-pass... och naturligtvis har jag ingen som helst lust till det... det har jag ju nästan aldrig med grejer som jag vet är bra för mig och yogan har jag väl aldrig velat gå på... tur att jag vet hur jag mår efteråt så jag kan strunta i den destruktiva rösten som gärna vill göra sig hörd...  skulle jag ge mig tid att fundera så finns det säkert flera hundra anledningar till varför jag inte hinner med det idag... men jag skiter i att fundera... jag bara drar dit... just do it...


... lets yoga.

Kommentera inlägget här :