Äntligen...

... så kom jag då igång med min yoga igen.

 
Jag är ju inte i närheten av denna killens smidighet...

... men det har ju ingen som helst betydelse eftersom min yoga är... just det... min yoga.
Och det kan skilja sig mycket från dag till dag i både smidighet och focus... min yoga handlar om här och nu... och är för mig ett ypperligt verktyg för att få lite balans i min vardag...

... jag har varit iväg och föreläst rätt mycket den senaste tiden och inte hunnit med mina yogapass... och det märker jag på mitt mående... mer stress... rastlöshet... ja mindre focus helt enkelt... och det är med en mycket behaglig känsla jag sitter här framför datorn nu... lugn och avslappnad efter ett helt ljuvligt yogapass...

... det handlar inte om att bli lika smidig som killen här ovan... nä det handlar bara om att träna mig på att vara här och nu... ett tillstånd som jag verkligen uppskattar... för här och nu... finns inga problem... ingen stress... inga rädslor... bara ett lugn... alltid... kan jag uppleva en minut av här och nu varje dag så är jag rik... på riktigt...

Kommentarer :

#1: Yvonne, G-d

Det enda jag känner när jag ser sånt här...är: AJ!.....

skriven
#2: peter

Ja han måste ju vara byggd av gummi L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :