Fotograf...

... lär jag nog inte bli i första taget.

Satt här hemma i köket för en liten stund sedan och tittade ut genom fönstret... och ute i min trädgård står det ett rådjur och bara... står liksom.

Och ni vet hur det är... nuförtiden så har man ju alltid en kamera tillgänglig i mobilen... så jag smyger upp fönstret och tar några kort... kan ju vara lite skoj att stoppa in här på min blogg tänker jag... lite av reportern i verkligheten-stuket...

... sagt och gjort... jag laddade över korten på datorn... här är resultatet...


... ser ni rådjuret?

Jag blev lite besviken först... men jag är inte killen som ger upp så lätt... har ju för fan feta program som ska kunna fixa till sådana här kort... och jag hade ju faktiskt ett kort som inte var lika suddigt... rådjuren var bara lite otydligt... så jag trixade till det lite på datorn... ville sätta fokus på själva motivet...


... det blev väl... sådär tycker jag...

... det är ju rätt tydligt var rådjuret befinner sig... men jag fattar inte riktigt hur jag lyckades få det att försvinna... typ helt och hållet på bilden... nja... jag kanske inte är sååååååå himla bra på det här med att fotografera...

Kommentarer :

#1: Sniglon

lol Det är ju tanken som räknas eller;))..s



jag vet en som kan detta;)) Vår Allas Kicki, Sol!

http://gammtackan.blogg.se/



Kolla in hennes fotoblog;))



kramar om er alla



Sniglon



skriven
#2: peter

Aha... här har vi någon som jag fråga om råd L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Synne

Vad mysigt att kunna sitta inne och se djuren röra sig fritt.Ha det gott.Kram s

skriven
#4: Sniglon

Själv behöver jag bara titta mig i spegeln så ser jag ett djur;))



kärlek

skriven
#5: Synne

Hej Peter.

Du skriver aldig ner på bloggen om vad du pratar om på dina förläsningar.skulle vara kul att läsa vad du har för kunskaper.En nykter alkis törstar efter ny kunskap vet du väl.Kram S

skriven
#6: peter

Ja djur är vi väl allihop L... sen finns det ju förstås nyanser L...



... på mina föreläsningar så pratar jag om att vara en beroende... och har en tendens att kunna missbruka i stort sett vad som helst L... att jag har en känslomässig sjukdom och att jag egentligen nog är en rätt vanlig kille L... du kan läsa mer på vår hemsida www.vagava.nu



(((kram)))

peter

skriven
#7: Kicki

Åh...tack Sniglon för denna utmärkelse...kan inte ett skit om fotografering, fotar det som berör mig å förhoppningsvis andra!!L

skriven
#8: Sniglon

Och det gör du j*vligt bra dessutom Kicki;))



Peter hur defenierar du din "känslomässiga" sjukdom? är det det som är beroendet eller? Nyfiken ju;) Och intressant;)



Kärlek till Er ALLA



Sniglon i hissen;)

skriven
#9: peter

Jag lärde mig tidigt att jag kunde manipulera mina känslor med hjälp av droger... när jag blev drogfri så la jag märke till att det kunde jag göra på fler sätt L...



... jag ska ta och skriva en blogg om hur jag uppfattar min sjukdom beroendet... eller åtminstonde göra mitt bästa med att beskriva det på mitt sätt...



... ha lite tålamod så kommer den bloggen inom kort...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :