Idrott...

... är mycket tycker jag.

Sååååå mycket känslor jag fick känna på när Frölunda fick stryk... kan ju inte påstå att jag var vidare glad när slutsignalen gick eftersom jag ju ville att de skulle vinna...

... jaja det är till att ta nya tag... om några timmar så är det fotboll... heja heja...

... innan dess så ska jag ta mig en liten resa till en ö där det förekommer massor av mobbing och där människor håller på att flippa över på alla möjliga sätt... Robinsson... ännu ett pogram som jag hatar att älska... eller var det älskar att hata?

Det är med en liten känsla av skam som jag slår mig ner framför TV:n och kollar på Robinsson... skam för att jag faktiskt vill se det...

Kommentarer :

#1: Sniglon

Känn ingen skuld eller skam- du är människa som alla vi andra dödliga. Vi tror att vi är civilicerade, men i ytterligheterna visar sig den sanna naturen. Det är bara så det är..



Sport blir jag trött av;)



Kram

skriven
#2: peter

Det är kanske därför som jag inte kan låta bli att titta... jag har en viss förkärlek till just ytterligheter L...



... sport däremot gillar jag järnet... tävlandet sitter djupt i mig...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Sniglon

För mig är sport bara samma, samma;))..Man vet ju liksom vad det hela går ut på..Nä sportig blir jag nog aldrig- möjligtvis fotboll "live"



Förkärleken till ytterligheterna tror jag nog vi alla delar på här inne;)



Kärlek

skriven
#4: peter

det är kanske är just därför som jag gillar sport... att det finns regler som man ska följa... för när jag inte fattar reglerna så brukar jag inte heller gilla den sporten...



... ytterligheter är ju mer intensiva...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :