Norge...

... har blivit som ett andra land för mig.

Tidigt i morgon bitti så bär det iväg till Norge igen... denna gången ska jag till Sandefjord... och där har jag aldrig varit innan... spännande och skoj att komma till nya platser även om det blir ett väldigt kort besök på bara några timmar... det mesta av denna resan blir faktiskt mest... resan...

... bil till Strömstad... och därifrån båt till Sandefjord... jag kommer fram en halvtimme innan jag ska föreläsa... och åker därifrån två timmar efter jag är klar... inga direkta marginaler för några förseningar *L*...

... förra resan missade jag en båt... fastnade i Stavanger... och kom inte fram föränn dagen efter... men de var inga problem... allt löser sig... det gör det alltid *L*...

... jag räknar med att köra bil i ungefär 7 timmar... åka båt i 5 timmar... det blir en lååååång dag...

Kommentarer :

#1: Henrik

Du rör dig i mina gamla trakter. Strömstad-Sandefjord har jag åkt ett antal gånger och Stavanger-Lysebotn var ju målet. Stupet som lockade, har många galna användarminnen därifrån, nådde nog min absoluta botten i Stavanger.



Men jag har också "återerövrat" platserna i tillfrisknandet, hoppat, och varit på NA-möte i Stavanger. Det är underbart, och nu har jag påbörjat mitt tionde år. Tack för att du är en av dom som gjort det möjligt.



Kram Henrik



skriven
#2: peter

Visst är det häftigt att återerövra platser... ja att återerövra livet ta mig fan... å visst är det häftigt att vi gör det tillsammans L...



... så tack till oss som hjälper varandra...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :